Mailia, ostatnio pytałam pana z TVK czy do odbioru telewizji po 22 kwietnia w starszych odbiornikach będzie potrzebny dekoder. Odpowiedź brzmiała - nie
Pomógł: 42 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 4309 Piwa: 76/53 Skąd: wieluń
Wysłany: 2013-04-13, 12:36
Marta napisał/a:
Mailia, ostatnio pytałam pana z TVK czy do odbioru telewizji po 22 kwietnia w starszych odbiornikach będzie potrzebny dekoder. Odpowiedź brzmiała - nie
Marta, do odbioru telewizji faktycznie nie. Ale jeśli starszy model nie ma DVB-C, to niemożliwe będzie oglądanie programów nadawanych cyfrowo. Analog tak, cyfra niestety nie, jeśli nie będzie dekodera.
Co do pytania Mailia o kartę cyfry+, to szczerze powiem, że nie wiem. To już chyba najlepiej wiedzą ludzie z obsługi TVK WSM
_________________ Im dłużej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Mar 2012 Posty: 329 Piwa: 19/2 Skąd: hamburg
Wysłany: 2013-04-13, 19:13
Mailia napisał/a:
Na stronie telewizji kablowej są przedstawione 3 dekodery. Czy może mi ktoś powiedzieć, czy one są niezbędne do oglądania telewizji cyfrowej na naszej kablówce ? Dekodery te mają też wejście na karty. Czy jeśli zainstaluje sobie taki dekoder, to mogę włożyć kartę np. cyfry + i będzie mi działać owa platforma ?
Ja tam widziałem jeden (ariva), trzysta złotych. Nie jest potrzebny jeśli masz odbiornik z wbudowanym tunerem DVB-C.
Pytasz o kartę cyfry+ - do tego musisz mieć odbiornik satelitarny i antenę sat. Ten dekoder od kablówki działa tylko z sygnałem z kabla. Masz już kartę i abonament od cyfry czy dopiero planujesz?
Edit: 1 ort.
Gregg Sparrow
Ostatnio zmieniony przez 2013-04-14, 10:31, w całości zmieniany 1 raz
Pytanie do odbiorców TVK WSM - czy u was też zdarzają się ostatnio chwilowe utraty sygnału na części kanałów? Bo od jakiegoś czasu obserwuję takie właśnie akcje - brak sygnału przez kilka - kilkanaście minut. I coraz bardziej mnie to irytuje. Chciałbym sprawdzić czy jestem w tym osamotniony czy nie?
Swoją drogą, też u siebie zauważyłem, że na kilku kanałach występują wspomniane wyżej chwilowe utraty sygnału.
Pytanie zatem brzmi, kto pierwszy zgłosi ten problem do TVK i co w tym zakresie się poprawi?
Witam. Wiemy o tym problemie, takie przerwy zdarzają się zwykle na
kanałach z paczki podstawowej, przerwa trwa ok 5 minut. Zgłosiliśmy
problem do supportu dystrybutora i producenta sprzętu, niestety na razie
nie przedstawili działającego rozwiązania.
Pomógł: 42 razy Wiek: 58 Dołączył: 04 Mar 2006 Posty: 4309 Piwa: 76/53 Skąd: wieluń
Wysłany: 2013-07-31, 17:53
red napisał/a:
Witam. Wiemy o tym problemie, takie przerwy zdarzają się zwykle na
kanałach z paczki podstawowej, przerwa trwa ok 5 minut. Zgłosiliśmy
problem do supportu dystrybutora i producenta sprzętu, niestety na razie
nie przedstawili działającego rozwiązania.
Tłumaczenie jak zawsze w naszym kraju, zakręcone i mało przejrzyste Ale mimo wszystko my płacimy w sposób przejrzysty i zrozumiały dla WSM
_________________ Im dłużej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum